عاشق تنها

عاشق تنها

امشب همه چیز رو به راه است

همه چیز آرام ، آرام باورت می شود ؟ دیگر یاد گرفته ام شبها بخوابم " با یاد تو  "

تو نگرانم نشو !

همه چیز را یاد گرفته ام !

راه رفتن در این دنیا را هم بدون تو یاد گرفته ام !

یاد گرفته ام که چگونه بی صدا بگریم !

یاد گرفته ام که هق هق گریه هایم را با بالشم ..بی صدا کنم !

تو نگرانم نشو !!

همه چیز را یاد گرفته ام !

یاد گرفته ام چگونه با تو باشم بی آنکه تو باشی !

یاد گرفته ام نفس بکشم بدون تو ، و به یاد تو !

یاد گرفته ام که چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن

و جای خالی ات را با خاطرات با تو بودن پر کنم !

تو نگرانم نشو !

همه چیز را یاد گرفته ام !

یاد گرفته ام که بی تو بخندم

یاد گرفته ام بی تو گریه کنم و بدون شانه هایت...!

یاد گرفته ام که دیگر عاشق نشوم به غیر تو !

یاد گرفته ام که دیگر دل به کسی نبندم

و مهمتر از همه یاد گرفتم که با یادت زنده باشم و زندگی کنم !

اما هنوز یک چیز هست که یاد نگر فته ام

که چگونه! برای همیشه خاطراتت را از صفحه دلم پاک کنم

و نمی خواهم که هیچ وقت یاد بگیرم

تو نگرانم نشو !!

"فراموش کردنت" را هیچ وقت یاد نخواهم گرفت

 

یه روزی فکر میکردم

یه روزی فکر میکردم بدون تو میمیرم

پیش خودت میگفتی تو چنگ تو اسیرم

یه روزی فکر میکردم کنار تو میمونم

تا دنیا دنیا باشه از عشق تو میخونم

یه روزی فکر میکردم برام خیلی عزیزی

اگه یه روز نباشی دل رو به هم میریزی

یه روزی فکر میکردم صادق و باوفایی

اما حالا میبینم از این حرفا رهایی

برام دیگه مهم نیست عاشق من نباشی

فقط می خوام خیلی زود از پیش من جدا شی

فقط بدون که دیگه تو قلب من تو مردی

خیلی وقته میدونم قلبم و از یاد بردی

منم میخوام رها شم میخوام با تو نباشم

منم میخوام مثل تو با یکی آشنا شم

الان دیگه میفهمم که عشق تو سراب بود

خدا رو شکر تو قلبم هنوز یه قطره آب بود

خداحافظ عزیزم.حال دلت خرابه

تو دیگه هیچی نیستی عشقت مثل حبابه

زیر باران

زير باران بيا قدم بزنيم  

حرف نشنيده اي به هم بزنيم

نو بگويم و نوبينديشيم   

عادت كهنه را به هم بزنيم

و ز باران كمي بياموزيم    

 كه بباريم و حرف كم بزنيم

كم بباريم اگر، ولي همه جا   

عالمي را به چهره نم بزنيم

چتر را تا كنيم و خيس شويم    

 لحظه اي پشت پا به غم بزنيم

سخن از عشق خود به خود زيباست  

سخن عاشقانه اي به هم بزنيم

قلم زندگي به دست دل است     

 زندگي را بيا رقم بزنيم

سالكم قطره ها در انتظار تواند    

 زير باران بيا قدم بزنيم...